بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 15:53 | بازدید : 35
نویسنده : admin | نظرات (0)

Image result for نحوه بک لینک گیری

 

ا در این مورد جزئیات زیادی را ارائه می دهد و می تواند به شما توضیح دهد که چگونه می توانید این کار را با موفقیت انجام دهید و معنای آن برای سایت شما چیست. بنابراین واقعا ، واقعا شسته و رفته. من شدیداً پیشنهاد می کنم

 

6. سایتهایی که رقبا را لیست می کنند ، اما شما اینگونه نیست

سایت هایی را بررسی کنید که رقبا را لیست می کنند اما شما را ذکر نمی کنید. اینها ممکن است صفحات منابع یا اطلاعاتی از انواع مختلف باشد.

 

با تهیه رقبا در قیمت ها و سپس منهای شرکت یا وب سایتی که در آن کار می کنید ، می توانید با این کار در Google بازی کنید.

 

 

در واقع شروع می شود به شما ایده بدهد که چه وب سایت هایی می توانند فرصت های خوبی برای بک لینک باشند ، زیرا شما در این زمینه مناسب هستید. منطقی است

 

7. سایتهایی که موضوع / صنعت + اطلاعات جغرافیایی را ارائه می دهند

به همین ترتیب ، سایتهایی که موضوع یا صنعت را به علاوه اطلاعات جغرافیایی ارائه می دهند ، بنابراین دوباره صفحات منابع ، آن جمع بندی ها را دوباره پیدا کنید. خیلی اوقات این موارد را در بسیاری از سایت های .edu یا حتی .gov مشاهده خواهید کرد. بنابراین اگر کلمبیا ، لباس بیرونی در مینه سوتا بودید ، می توانید در اطراف جستجوهای مختلفی انجام دهید.

 

کمی با این بازی کنید. این می تواند در غرب میانه ، در ایالات متحده باشد. می توانید این کلمات را تغییر دهید و واقعاً شروع به شناسایی برخی از چشم اندازهای پیوند با کیفیت بالاتر کنید.

 

8. ایجاد روابط

در آخر ، ایجاد روابط کنید. من نمی توانم در این مورد بیشتر صحبت کنم.

 

فقط برای ماندگاری شغلی خودتان و به طور کلی آنچه در سئو و بازاریابی انجام می دهید ، ایجاد روابط واقعی و واقعی با افرادی که در صنعت کار می کنند بسیار مهم است ، چه در وب سایت های دیگر و چه در همان زمینه.

 

نه تنها می توانید عقاید این سئو چیست افراد را پس بگیرید و در مورد چیزهای مختلف واقعاً کمک بگیرید ، بلکه می توانید از موارد باورنکردنی که آنها در حال کار هستند نیز پشتیبانی کنید. این فقط یک احساس همه جانبه است ، به شما کمک می کند تا شرایط را از بین ببرید. بنابراین اگر قبلاً ارتباط برقرار نکرده اید ، من به شما پیشنهاد می کنم این کار را انجام دهید.

 

این بسیار سرگرم کننده است و من نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم ، بنابراین بسیاری از افراد خوب در صنعت ما باور نکردنی است.

 

☑ پاداش: به مردم اجازه دهید متن لنگر را انتخاب کنند!

سرانجام ، ما واقعاً می خواهیم نگاهی مدرن به روشهای ایجاد پیوند در سال 2020 و بعد از آن داشته باشیم ، و بخش عمده ای از این موارد شامل مواردی مانند اجازه دادن به افراد متن لنگر برای بك لینک شما است.

 

پنج یا 10 سال پیش درخواست کلمه کلیدی موردنظر برای رتبه بندی استاندارد بود. دیگر واقعاً اینگونه نیست. به خصوص با افزودن BERT ، Google در درک متن و زبان و وب سایت ها بسیار پیچیده تر شده است که واقعاً غیرضروری است و حتی ممکن است در درخواست متن های خاص پیوند لنگر مشکل ایجاد کند.

 

به طور قطع نگاهی به این مقاله بیندازید که توسط David Farkas در اینجا ، که در مورد دروغ های ایجاد لینک نوشت ، به پایین لینک می دهیم. این یک مقاله واقعا عالی است. ما ادامه این مجموعه را ادامه خواهیم داد تا اطلاعات جدیدتری در مورد لینک سازی امروز به شما ارائه دهیم. من واقعاً منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما در زیر هستم.

 

در صورت تمایل به ما بگویید چه چیزی را در این مورد دوست دارید ، چه چیزی را دوست ندارید. اگر ایده خوبی دارید ، لطفاً در مورد نظرات ما را با ما در میان بگذارید ، و من منتظر دیدن همه شما دفعات بعدی هستم. خیلی ممنون. به امید دیدار.برای سود رسانی به سئو مورد استفاده قرار میگیرند. 

از آنجایی که بک لینک های فالو باعث افزایش رتبه سئو سایت شما میگردند باید استراتژی خود را بر بهینه سازی و افزایش این لینک ها قرار دهید.

حال باید بدانیم که در چه سایت هایی بک لینک های فالو خود را ایجاد کنیم. اول باید بدانید سایتی که در آن لینک خود را قرار میدهید معتبر هست یانه. در صورت معتبر بودن میتوانید لینک سازی را در آن انجام دهید در غیر اینصورت تنها زمان خود را تلف کرده اید.

انواع روش های بک لینک گیری

بک لینک پروفایلی : سایت هایی که میتوانید در آنها پروفایل ایجاد کنید. ممکن است به شما اجازه قرار دادن لینک را بدهند. در اینصورت به بک لینک های پروفایلی معروف میباشند. که البته اغلب نوفالو هستند.

بک لینک فرومی : در انجمن هایی که در حوزه فعالیت سایت شما قرار دارند و بازدید و کلیک بالایی برای آنها صورت میگیرد بک لینک فرومی گفته میشود. شما با مشارکت در پست ها ،یا قرار دادن مطلب و یا امضا خود کهخ لینک سایت شما است میتوانید بک لینک دریافت کنید.

بک لینک کامنتی : به هر نوع لینکی که در انتهای محتوای یک وب سایت به وسیله کاربران آن سایت ایجاد می شود بک لینک کامنتی می گویند. این نوع بک لینک ها اکثرا به صورت نوفالو و درصد پایینی از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

ویژگی سوم تولید محتوای عالی، بک لینک چیست تجربه خوب کاربران از محتوایی است که در اختیار آنها قرار می گیرد. این بخش در برگیرنده موارد بسیاری است:

 

آیا محتوای شما به خوبی سازماندهی شده است؟ آیا خواندن آن برای کاربر آسان است؟

ایا نکات کلیدی متن به خوبی منتقل می شود؟ کاربران چگونه می توانند با آن تعامل داشته باشند؟ آیا می توانند پاسخ سوالاتشان را از با مطالعه محتوای شما به دست آورند؟ آیا قادر هستند اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت و به راحتی پیدا کنند؟

اگر به سایت هایی که در صدر نتایج جستجو قرار دارند دقت کنید، متوجه خواهید شد تمامی این موارد را به خوبی رعایت کرده اند. خب، حالا اجازه دهید ببینیم نمره محتوا چقدر می تواند در رتبه بندی سایت تاثیر گذار باشد. به شکل زیر توجه کنید:

 

امتیاز محتوا خوب، عاملی موثر در رتبه گیری سایت

 

توجه داشته باشید که محور Y شانس رتبه بندی است. این منحنی نشان می دهد که نمره محتوا تاثیر بسیار زیادی دارد و می تواند تغییرات زیادی در رتبه بندی سایت ها ایجاد کند. هر چقدر محتوای یک سایت بهتر باشد، رتبه بهتر و بالاتری به دست خواهد آورد. به همین سادگی!

 

نگاهی عمیق تر به کیفیت محتوا

آیا تگ عنوان، سرتیترها، استفاده از کلمات مترداف، طرح صفحه و طراحی آن می تواند در کیفیت محتوا تاثیر گذار باشد؟ خب، لحظه ای به این موضوع فکر کنید. آیا تمامی این موارد بخشی از فرآیند تولید محتوای با کیفیت نیست؟ بله همین گونه است.

 

دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟حتما بخوانید: دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟

فرض کنید من چنین محتوایی را برای کاربران خود نوشته ام:

 

نمونه ای از تولید محتوای بد

 

شاید این محتوا، بهترین محتوای تولید شده در جهان باشد، اما از آنجایی که ظاهر خوبی ندارد توسط بازدیدکننده خوانده نمی شود و بازدیدکننده پس از نگاه به ظاهر متن، سایت را ترک خواهد کرد. حال فرض کنید، محتوایمان مانند تصویر زیر به مخاطب ارائه شود:

 

نمونه ای از تولید محتوا خوب

 

آیا می توان گفت که کیفیت این محتوا نسبت به محتوای قبلی بیشتر و بالاتر است؟ بله، حتماً چنین است. همانطور که مشاهده می کنید، خواندن محتوای دوم بسیار راحت تر است. بنابراین ارزش بیشتری برای کاربران خواهد داشت. این محتوا می تواند تعامل بهتری با کاربر داشته باشد و لینک های بیشتری به خود اختصاص دهد.

 

چرا لینک معیاری جداگانه محسوب می شود؟

می توان گفت لینک ها معیار دیگری برای اندازه گیری کیفیت محتوا هستند و خب، این جمله تا حد زیادی واقعیت دارد. اما در این مقاله قصد داریم به دو دلیل زیر، لینک ها را به صورت جداگانه بررسی کنیم:

 

لینک ها هنوز هم بهترین ابزار اندازه گیری اعتبار هستند

برای اینکه لینکی پایدار دریافت کنید، باید فیک شخص خاص وب سایتی داشته باشد و بخواهد که وب سایتش اصلاح و تنظیم شود و در عین حال، بخواهد که کاربران وب سایتش با کلیک بر روی یک لینک از سایت شما خارج شوند و به وب سایت شما وارد شوند.

 

این تنها کاری است که برای دریافت لینک باید انجام دهید. اگر می خواهید چنین شخصی به سایت شما لینک دهد تنها باید یک کار را به درستی انجام دهید و آن تولید محتوای با کیفیت است.

 

چرا از سیگنال های شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنیم؟ متخصصان سئو درباره این موضوع بحث و جدل های فراوان دارند .بسیاری از سئو کاران معتقدند که سیگنال های شبکه های اجتماعی تاثیر چندانی بر سئو ندارند و برای این طرز فکر خود نیز استدلال دارند: همانطور که می دانید سیگنال های شبکه های اجتماعی تحت کنترل شرکت های مختلفی قرار دارند و این شرکت ها می توانند این سیگنال ها را از دید گوگل پنهان کنند. به طور مثال فیسبوک و گوگل شرکت های رقیب هستند و گوگل هیچ گاه اجازه نمی دهد که فیسبوک با ارسال چنین سیگنالهایی، الگوریتم رتبه بندی اش را مختل کند. به همین خاطر نمی توان با قطعیت گفت که سیگنال های شبکه های اجتماعی بخشی از الگوریتم گوگل است. از این سیگنال ها، تنها می توان برای نشان دادن محتوای تولید شده به کاربر استفاده کرد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش