شرکت های B2B

شرکت های B2B

تاریخ : سه شنبه 06 آبان 1399 زمان : 11:52 | بازدید : 44
نویسنده : admin | نظرات (0)

سئو سایت , بهینه سازی وبسایت , کاهش رتبه الکسا | شرکت آرتایار طراحی وبسایت  و اپلیکیشن

 

آیا شنیده اید که شرکت های B2B نیازی به وبلاگ ندارند؟ این دروغ در بازار امروز است. اگر می خواهید مشتریان بالقوه بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید ، به یک وبلاگ نیاز دارید. یک وبلاگ در حالی که مشتری شما را درگیر مشکلات و راه حل ها با استفاده از موتورهای جستجو می کند ، "در آنجا" ملاقات می کند.

 

دلایل مختلفی برای راه اندازی یک وبلاگ در وب سایت شرکت B2B شما وجود دارد ، اما مهمترین آنها ایجاد چشم انداز بیشتر به وب سایت شما است که می توانید عمق صنعت و رهبری فکر را در آن نشان دهید.

 

شما آن نمایشگاه تجاری بسیار چگونه صفحه اول گوگل باشیم مهم را از دست نخواهید داد ، بنابراین صدها یا هزاران نفر را که در جستجوی آنلاین راه حل های شرکت شما هستند ، از دست ندهید.

 

5- در وب سایت شما هیچ اقدامی برای اقدام وجود ندارد.

هرچقدر که این به نظر واضح است ، شما باید "گام بعدی" را به مردم نشان دهید و پیوند برجسته ای به آن بدهید. پس چرا بسیاری از وب سایت های B2B فاقد دعوت به عمل هستند؟

 

فراخوان اقدام ، پیوند یا گرافیکی است که افراد را به سمت اطلاعات بیشتر درباره یک موضوع ، معمولاً از طریق صفحه فرود یا صفحه تبدیل ، سوق می دهد. برای نمونه ای از فراخوان اقدام ، به پایین این پست وبلاگ مراجعه کنید ، یا در مورد چگونگی ایجاد یک دعوت به عمل خوب بخوانید.

 

6. وب سایت شما هیچ صفحه فرود (یا "صفحات تبدیل") ندارد.

صفحات فرود یا "صفحات تبدیل" نان و کره یک وب سایت تولید سرب است. صفحات Landing با ارائه برخی از اطلاعات به صورت سربرگ ، به افراد امکان می دهد کاغذهای سفید ، راهنماها ، کاتالوگ محصولات و غیره را از وب سایت شما بارگیری کنند.

 

آیا می خواهید یاد بگیرید که این صفحات را در وب سایت خود ایجاد کنید؟ برای بهبود عملکرد صفحه فرود ، برخی از نکات را ببینید.

 

تقریباً هر لیدی که از وب سایت یا وب سایت های مشتری خود می بینیم نتیجه یک صفحه فرود است. فقط قرار دادن پیوند یا فرم "تماس با ما" در وب سایت خود کافی نیست. یک صفحه فرود به شما کمک می کند مزایا را توضیح دهید ، زمینه می دهد و چشم انداز شما را برای اقدام تشویق می کند.

 

7. وب سایت شما همه چیز در مورد شما است.

بسیاری از شرکت های B2B فقط در لیست محصولات خود صحبت می کنند یا در مورد خدمات خود صحبت می کنند. آنها اطلاعیه های مطبوعاتی شرکت خود را منتشر می کنند. من من من. برای دریافت راهنمای بیشتر از وب سایت خود ، باید درک کنید که وب سایت شما نباید مربوط به شما باشد.

 

یک وب سایت بدون ارزش پیشنهادی آشکار عملاً بی فایده است. فقط محصولات یا خدمات خود را لیست نکنید. به مشتریان احتمالی با بیان آنها در مورد مزایایی که هنگام استفاده از راه حل شما می بینند بگویید. به مشتریان بگویید مشتریان دیگر چگونه از محصولات یا خدمات شما بهره مند شده اند.

 

8- وب سایت شما بازدید کننده کافی ندارد.

اگر وب سایت شما توسط 10 نفر در روز دیده می شود ، احتمالاً به دلیل سرگرم نگه داشتن یک فروشنده ، از آن وب سایت دریافت نمی کنید. اگر می خواهید بازدید کنندگان بیشتری در وب سایت خود داشته باشید و اگر می خواهید بازدیدهای وب سایت شما به طور پیوسته رشد کند ، باید ناشر اطلاعاتی شوید که مشتری بالقوه شما می تواند پیدا کند.

 

با وب سایت خود شروع کنید. ایجاد یک وبلاگ و ارسال پیام به پروفایل های شبکه های اجتماعی (معمولاً LinkedIn) شروع خوبی است. هنگامی که این کار را انجام دادید ، سعی کنید محتوا را در معرض دید افراد مهم قرار دهید ، احتمالاً در یک نشریه تجاری یا در یک رویداد صنعتی.

 

چشم انداز شما تشنه اطلاعات است. آن را در وب سایت خود ارائه دهید و بازدیدکننده بیشتری خواهید یافت.

 

9. شما در شبکه های اجتماعی نیستید.

حتی در B2B نیز باید ایجاد پروفایل های اجتماعی و ارسال پست در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید. گرچه ممکن است رسانه های اجتماعی اولویت اصلی شما نباشد ، اما مطمئناً در ترکیب بازاریابی جایگاه خود را دارد.

 

ما در گذشته در مورد چگونگی سئو چیست  تولید سرنخ با LinkedIn و حتی برخی از روش های خلاقانه استفاده از رسانه های اجتماعی و نمایشگاه بعدی خود در این وبلاگ توضیح داده ایم.

 

با LinkedIn شروع کنید. این نه تنها یک ابزار تحقیقاتی عالی برای یادگیری در مورد لیدهایی است که قبلاً دریافت کرده اید ، بلکه همچنین یک ابزار جستجوی فروش خوب است

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش