مراحل تولید محتوا را در ترلو ایجاد کنید

مراحل تولید محتوا را در ترلو ایجاد کنید

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 12:38 | بازدید : 45
نویسنده : admin | نظرات (0)

white hat seo ppt | Web seo, Seo, Seo services

 

از آنچه در اینجا می بینید به عنوان راهنما استفاده کنید (به خصوص که رایگان است!)

یکی از بهترین موارد در مورد ترلو این است که چگونه می توانید آن را به طور بی وقفه متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنید. بنابراین ، هر آنچه که من در مثال های زیر به شما نشان می دهم تنظیم شده است تا بهترین روش ها و فرآیندهای خاص ما را منعکس کند.

 

به عنوان یک پاداش اضافی ، همه آنچه که من قصد دارم به شما نشان دهم استفاده از نسخه 100٪ رایگان Trello است ، اگرچه مقدار زیادی "قدرت یو پی اس" قابل پرداخت وجود دارد که می توانید خریداری کنید یا سطح بالاتری از برنامه ها هستید که ویژگی های بیشتری به شما می دهد.

 

با توجه به اینکه ویروس کرونا (COVID-19) هنوز مشکلاتی را برای بسیاری از ما ایجاد می کند ، فکر کردم خوب است که این مکالمه را از یک مکان "رایگان" شروع کنیم ، جایی که برای اجرای هر کاری نیازی به افزایش بودجه ندارید. من قصد دارم در این مقاله به شما نشان دهم.

 

همچنین ، ترلو چیست؟

اگر تا همین لحظه از ترلو شنیده اید ، زندگی شما در آستانه بهتر شدن است:

 

Screen Shot 2020-09-09 ساعت 10.10.11 صبح

 

این یک ابزار فوق العاده بصری سازمانی است که می توانید برای مدیریت پروژه ، برنامه ریزی رویدادها (کتی از آن برای برنامه ریزی عروسی خود استفاده می کند!) ، اجرای کمپین ها و موارد دیگر استفاده کنید. البته ، در کمال تعجب برای هیچ کس ، یکی از راههای مورد علاقه من برای استفاده از Trello استراتژیهای محتوای ما است.

 

بیشتر مطالب نوشته شده ، مانند وبلاگ ها ، یک روند اساسی تولید را دنبال می کنند:

 

یک فیلم از طریق طوفان مغزی محتوای درآمد درخواست می شود. این ویدئو یا مستقل است (مانند یک ویدیوی صفحه فرود یا 80٪ ویدیو) یا با یک مطلب (مقاله وبلاگ) که درخواست شده است نیز مرتبط است.

برنامه ریزی برای یک ویدئو ، سئو چیست  که شامل انتخاب افرادی که در آن ویدئو ، مکان فیلمبرداری ، مقصد نهایی انتشار (YouTube ، در یک مقاله ، در یک صفحه وب سایت و غیره) و غیره انجام می شود ، و غیره.

فیلمنامه فیلمنامه ای است.

فیلمبرداری شده است.

ویرایش ویدئو

این ویدئو دورهای خاصی از بازنگری ها را طی می کند.

ویدیو تأیید شده است

این ویدئو برای انتشار به صحنه رفته است.

این ویدئو در واقع منتشر شده است.

درست مثل استراتژی محتوای مکتوب ، قبل از رفتن به ساخت آنها در Trello ، مراحل خاص خود را مشخص و مستند کنید. اگرچه ممکن است زمان ساخت شما در ترلو به شما نشان دهد که مراحل تولید شما بیش از آن چیزی است که فکر می کنید ، بنابراین انتظار پیشرفت دارید.

 

course دوره IMPACT + رایگان: نحوه ایجاد استراتژی فروش و بازاریابی فیلم

 

یک چیزی که از تجربه به شما می گویم این است که در هنگام ساخت تمایل به ساده سازی و متراکم کردن مراحل خواهید داشت. این کارو نکن صفحه فیلمبرداری ما با 12 مرحله شروع شد ، زیرا "ساده تر" به نظر می رسید ، اما از آن زمان به 18 مرحله گسترش یافته است.

 

گرچه به نظر ضداسلامی می رسد ، اما روند کار در برد Trello اکنون با مراحل خاص تر ، به جای کم شدن مراحل "گیر" ، بسیار بی نظیر و کارآمدتر است.

 

در اینجا تصویری از شکل ظاهری بخشی از هیئت مدیره ما آورده شده است:

 

اسکرین شات 2020-09-25 در 7.38.23 صبح

 

خطوطی که ما برای استراتژی بازاریابی ویدیویی در ترلو راه اندازی کرده ایم عبارتند از:

 

کلاهبرداری ویدیویی (ویدیوهایی که درخواست می شوند اما هنوز برنامه مشخصی ندارند)

گاو صندوق عقب مانده (درخواست فیلم هایی که شروع آنها در یک هفته نیست ، اما در همان ماه قرار دارند)

روی عرشه برای فیلمبرداری (فیلم هایی که قرار است در آن هفته فیلمبرداری شوند)

در ابتدا ، ما فقط یک خط برای "محتوای مورد بررسی" داشتیم ، اما با مراحل خاص بررسی (با ذینفعان خاص) با بسیاری از عقب و جلو نظرات گیج کننده بود و پیگیری آن دشوار است. از زمانی که آن را به سه مرحله تقسیم کردم ، همه زندگی ما بسیار راحت تر شده است.

 

من اولین خط را به عنوان بخش منابع و الگوها دارم ، بنابراین همه در مورد نحوه عملکرد هیئت مدیره روشن هستند:

 

اسکرین شات 2020-09-25 در 7.48.47 صبح

 

استفاده از برچسب برای استراتژی محتوای خود در Trello

من عاشق برچسب های ترلو هستم. آنها یک روش برجسته در استراتژی بازاریابی ویدئویی برای نشان دادن چیزهایی هستند که افراد می خواهند با یک نگاه بدانند:

 

نوع فیلم

انتشار مقاصد

نیازهای ویژه پروژه

اگر مشکلی در پروژه وجود دارد

در اینجا برچسب هایی که برای استراتژی بازاریابی ویدئویی خود در Trello داریم آورده شده است:

 

Screen Shot 2020-09-24 در 4.04.23 PM

 

این برچسب ها نه تنها به بهترین شیوه های درخواست آنها پاسخ می دهند ، بلکه به من کمک می کنند تا پروژه ها ، اولویت ها و خطاهای خاص را در طول مراحل ثبت کنم ، بدون اینکه مجبور باشم روی هر کارت کلیک کنم.

 

تقویت روند و بهترین روشها با "کارتهای پوششی" در Trello

ایجاد ویدئو یک فرایند پیچیده و درگیر با تعداد زیادی از افراد مختلف است که روی یک ویدیو کار می کنند. به عنوان مثال ، پنج نفر (حداقل) روی تک ویدیوهایی که تولید می کنیم دست دارند.

 

بنابراین ، از آنجایی که من می دانم همه ما افراد مشغول هستیم ، من شروع کردم

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش